פירות

לפירות יש תרומה משמעותית בהגדלת כמות האנרגיה הזמינה של הגוף, היות והם אינם צורכים אנרגיה רבה לעיכולם. מצב זה מפחית את העומס ממערכת העיכול. זמן שהייתם בקיבה קצר מאד – עשרים עד שלושים דקות, לעומת סוגי מזון מרוכזים אחרים השוהים שם כמספר שעות. אנרגיית הגוף שנחסכה בעיכול הפירות, מנווטת לבנייה, להחלמה, לריפוי, להרזיה ולניקוי חומרי הפסולת מהגוף.

בפרי הנצרך באופן נכון יש את היכולת לנטרל את עודף החומציות שנוצר בגוף ועל ידי כך, לסייע לו להפוך לגוף בסיסי. תפקוד אופטימאלי של הגוף זקוק לסביבה בסיסית, שהיא המפתח לבריאות טובה.

אז איך צורכים נכון פירות?

*אכלו פירות על קיבה ריקה בלבד
*אכלו פירות בשעות הבוקר
*אכלו פירות בשלים ובעונתם בלבד
*מומלץ לא לערבב פירות חמוצים עם פירות מתוקים
אכילת פירות שטעמם מתוק כמו בננה, תפוח, אגס אין לערבב עם פירות שטעמם חמוץ כמו תפוזים ואשכוליות – צירוף זה יוצר תסיסה, מגביר את חומציות הגוף ומקשה על פעולת העיכול